Вибір українських сімей» - нова рекламна кампанія ТМ «Наша Ряба»

Вибір українських сімей» - нова рекламна кампанія ТМ «Наша Ряба»

«Естафету турботи», розпочату торговою маркою «Наша Ряба» у 2012 році, підхоплює чергова серія рекламних роликів. У новому сезоні мова йтиме про результати недавнього дослідження, згідно з яким 68% українських сімей обирають «Нашу Рябу» для м’ясних страв своїм малюкам. Виконавці головних ролей — від 9-місячного карапуза до трирічних близнюків-бешкетників — такі зворушливі в кадрі, що вся знімальна група зійшлася на думці: після виходу цих роликів в ефір через відведений час варто чекати справжнього бебі-буму. Ці діти такі прекрасні, що й ви захочете собі таких!

«Наша Ряба» — бренд, який не терпить компромісів, а надто, коли йдеться про якість продукції. І це те, що об’єднує його з легіоном людей, ім’я якому — мами й тати. Батьки завжди обирають для своїх дітей усе найкраще, сім разів перевірять — один раз нагодують, тому у схваленихними продуктах сумніватися не доводиться. Що ж обирає більшість українських сімей для приготування м’ясних страв своїм діткам? Виявляється — курятину ТМ «Наша Ряба».

Відповідно до результатів дослідження, проведеного в лютому 2014 року, 68,86% українських сімей із дітьми віддають перевагу саме цій торговій марці. Щоб розповісти про цей факт широкому загалу, а заодно й подякувати всім свідомим батькам за довіру, «Наша Ряба» зняла серію зворушливих рекламних роликів. Кожен із них — це маленька історія, підглянута в житті, і за кожною з них стоїть головне — турбота про найближчих. Найдорожчих. Найменших.

Перший ролик під назвою «Чоловіча справа» виходить на екрани 4 квітня 2014 р. Це історія про сильного і серйозного чоловіка, який відмовляється від дозвілля з друзями. Одним говорить, що через футбол, іншим — через гонки на машинах. А наприкінці ролика розкривається істинна причина відмови: наш герой вирішив провести час із найголовнішими людьми у своєму житті — з маленькими синочками-близнюками. Саме з ними він гратиме у футбол і ганятиме на дитячих тачках. А щоб набратися сил і здоров’я, батько приготував малюкам парові котлетки з філе ТМ «Наша Ряба», які під час зйомок дітки їли з таким задоволенням, що довелося готувати добавку.

  Другий ролик під назвою «Любов в супермаркеті» — це зворушлева історія про шопінг очима наших дітей. Поки мама вибирала продукти, маленький хлопчик, що поважно сидів у візку, помітив красуню-принцесу, що проїжджала повз нього в такому ж візку.

Потім наш герой намагається знайти свою першу любов, але мама постійно везе його в протилежний від дівчинки бік. Але куди б не їхав мамин візок — усі дороги батьків сходяться біля полиці з продукцією ТМ «Наша Ряба»,— тому що саме нашу безпечну і якісну курятину обирають мами для приготування м’ясних страв своїм дітлахам.

Третій ролик під назвою «Перше слово»- це історія про одну з найбільш хвилюючих подій у житті батьків — перше слово малюка, сімейні цінності та любов. У житті наших героїв гармонійно поєднуються домашні клопоти, турбота про сина і, звісно, приготування смачної та корисної курочки — парових ніжних тефтельок для малюка, апетитних смажених гомілок та крилець — для батьків.