«Вибір українських сімей» - нова рекламна кампанія ТМ «Наша Ряба»

«Вибір українських сімей» - нова рекламна кампанія ТМ «Наша Ряба»

За результатами незалежного інтернет-дослідження, проведеного у лютому 2014 року, 68% українських сімей обирають продукцію ТМ «Наша Ряба» для приготування м'ясних страв своїм малюкам. Цій темі і присвячена серія нових зворушливих рекламних роликів бренду. Кожна історія, показана в рамках рекламної кампанії, підглянута у житті, і за кожною з них стоїть головне — турбота про найближчих. Найдорожчих. Найменших. Перший ролик під назвою «Чоловіча справа» розповідає про сильного і серйозного чоловіка, який відмовляється від дозвілля з друзями. Одним говорить, що через футбол, іншим — через гонки на машинах. І лише наприкінці ролика розкривається істинна причина відмови: наш герой вирішив провести час із найголовнішими людьми у своєму житті — з маленькими синочками-близнюками. Саме з ними він гратиме у футбол і ганятиме на дитячих тачках. А щоб набратися сил і здоров"я, батько приготував малюкам парові котлетки з філе ТМ «Наша Ряба», які під час зйомок дітки їли з таким задоволенням, що довелося готувати добавку.

Другий ролик називається "Любов в супермаркеті". Це зворушлива історія-шопінг очима наших дітей. Поки мама вибирала продукти, маленький хлопчик, що поважно сидів у візку, помітив красуню-принцесу, яка проїжджала повз нього в такому ж візку. Наш герой намагається знайти свою першу любов, але мама постійно везе його в протилежний від дівчинки бік. Але куди б не їхав мамин візок — усі дороги батьків сходяться біля полиці з продукцією ТМ "Наша Ряба", тому що саме нашу безпечну і якісну курятину обирають мами для приготування м"ясних страв своїм дітлахам.

"Перше слово" — це назва третього ролика, який розповідає про одну з найбільш хвилюючих подій у житті батьків — перше слово їхнього малюка. У житті наших героїв гармонійно поєднуються домашні клопоти, турбота про сина і, звісно ж, приготування смачної та корисної курочки — парових ніжних тефтельок для малюка, апетитних смажених гомілок та крилець — для батьків.

"Наша Ряба" — бренд, який не терпить компромісів, а надто, коли йдеться про якість продукції. І це те, що об"єднує його з найвибагливішими покупцями — мамами і татами. Батьки завжди обирають для своїх дітей усе найкраще, сім разів перевірять — один раз нагодують, тому у схвалених ними продуктах сумніватися не доводиться. Саме тому більшість українських сімей обирає курятину ТМ "Наша Ряба" для приготування м"ясних страв своїм діткам.