Шукаєте натуральність?

Шукаєте натуральність?

14 вересня розпочалася іміджева кампанія бренду «Наша Ряба» -  в ефірі українських телеканалів з’явився перший ТБ-ролик з серії. Завдання кампанії — комунікувати натуральність продукції ТМ «Наша Ряба»; сформувати сприйняття: «Наша Ряба» — натуральне джерело здоров'я для всіх членів сім'ї.

«Для бренду «Наша Ряба» зараз дуже важливий етап — етап формування і закріплення нової комунікаційної платформи, основна ідея якої — натуральність  продуктів. Дану рекламну кампанію ми утілюємо в життя в партнерстві з креативним бюро «SAHAR». Це вже наш другий сумісний рекламний проект, який, на наш погляд, допоможе закріпити в свідомості споживачів повідомлення про те, що «Наша Ряба» виробляє натуральні продукти для здорового життя. Оцінювати  успішність проекту ми зможемо вже в кінці цього року», — говорить Євгеній Шатохин, заступник Голови правління по маркетингу і продажам ВАТ «Миронівський хлібопродукт».
Серія ТБ-роликів об'єднана загальною ідеєю: «Шукаєте натуральність? ВОНА — є в природі і у НАШОЇ РЯБИ!» Кожен ролик — це історія про пошуки натуральності і про способи привнести її в наше життя. Історії алегоричні. Люди шукають натуральність по-різному і в різних місцях. А ось постійне джерело натуральності для наших героїв — це смачна і натуральна курочка «НАША РЯБА».

ВАТ «Миронівський хлібопродукт»:
Заступник Голови правління по маркетингу і продажам: Євгеній Шатохін
Начальник відділу маркетингу: Валерія Очеретна
Старший бренд-менеджер відділу маркетингу: Ольга Васильєва

Креативне бюро Sahar:
Креативний директор: Олександр Родіонов
Арт-директор: Ія Матях
Копірайтер: Вєра Господаренко
Менеджер проекту: Ольга Дегтярьова

Radioactive Films
Режисер: Johan Gulbranson
Оператор: Kim Hattesen
Фуд-стиліст: Serge Roux

Sahar
Перше міжнародне креативне агентство в Україні, що спеціалізується по розробці комплексних креативних рішень для брендінга і комунікацій