«Піклуючись про курочку, ми піклуємось про Вас»

«Піклуючись про курочку, ми піклуємось про Вас»

В кінці квітня в ефірі 20-ти телеканалів, а саме: ICTV, STB, QTV, M1, M2, ОРТ, Інтер, Новий, НТН, К1, МТV, Mega, Enter Film, K2, Enter, Star TV, RTR Planet, Pogoda TV, Menu TV, Ru Music  у рамках нової рекламної кампанії стартував телевізійний рекламний ролик для ТМ «Наша Ряба» (ПАТ «Миронівський хлібопродукт»).

Ролик став спільною роботою креативної команди агентства THiNK! McCann Erickson, студії Radioaktive Film і режисера Еріка Штейнмана (США), автора численних робіт, які отримали визнання на таких конкурсах, як London International Awards, Cannes та багатьох інших.

Глядачам телеканалів була запропонована історія про те, як співробітники птахофабрик ПАТ «Миронівський хлібопродукт», на яких виробляється продукція ТМ «Наша Ряба», уважно і дбайливо відносяться до птиці. Філософія бренду «Наша Ряба» передбачає турботу про споживача за допомогою ретельної турботи про птицю — від збалансованого харчування, чіткого виконання всіх гігієнічних норм в пташниках  до постійного контролю за здоров'ям птиці. Тільки справжній професіоналізм, який передбачає любов до своєї справи, гарантує такий рівень турботи про птицю, а значить і про споживача.

Команда проекту:

Старший бренд-менеджер: Анна Клименко
Маркетинг-менеджер: Наталія Пироженко

Креативний директор: Євген Камінський
Арт-директор: Ростислав Вишневий, Євген Звенигородський

Копірайтер: Павло Феденко, Віктор Висоцький
Продюсер: Юрій Склярук

Аккаунт-директор: Ольга Рожанковська
Старший аккаунт-менеджер: Анастасія Жураковська

Продакшн: Radioaktive Film
Продюсер: Роман Кіндрачук
Режисер: Ерік Штейнман