«Наша Ряба» стає сучаснішою

З сьогоднішнього дня, 6 квітня, бренд «Наша Ряба» оновлює свій стиль і стає сучаснішим.
Нагадаємо, торгова марка «Наша Ряба» народилася 26 грудня 2001 року. За ці роки ми досягли багато чого: «Наша Ряба» стала найулюбленішим брендом, про що свідчать щорічні дослідження споживчих уподобань. Знання торгової марки становить близько 100 % і, відповідно, довіра споживача теж тримається на найвищому рівні. Але з тих пір змінився час, помінялися технології, стиль життя людей помінявся. «Наша Ряба» не могла стояти на місці, тим більше що споживачі чекали від неї нововведень. Суттєво просунулися вперед технології виробництва курятини від тих, які були на початку 2000-х. І форма «Нашої Ряби» не повинна відставати від її змісту.
Ось чому обличчя бренду стало новим:
•    сучасне графічне зображення нового логотипу;
•    інноваційний фірмовий стиль торговельних точок і упаковки продукції;
•    нове маркування продукції — на упаковці з’являються два символи, які свідчать про якість продукції «Натуральні корми власного виробництва» і «Упаковане виробником»;
•    новий слоган — «Наша Ряба — натуральні продукти для здорового життя!»;
•    зміна стилю рекламної підтримки.
Унікальності новій рекламній кампанії надає поява в кадрі Юрія Косюка, власника компанії «Миронівський Хлібопродукт», що володіє брендом «Наша Ряба». Юрій Косюк, таким чином, гарантує, що при зовнішніх змінах, якість продукції та її натуральність залишаються на рівні найвищих стандартів. І цінності бренду, такі як родина, здорове харчування, активний спосіб життя залишаються незмінними. «Ми самі вирощуємо «Нашу Рябу», контролюємо всі етапи її виробництва — від першого зернятка в кормах до кожної упаковки на полці. Ми робимо це для Вас і здоров’я Вашої родини», — запевняє споживачів Юрій Косюк з екранів телевізорів у новому рекламному ролику.