. . .

Наша Ряба це:

*Згідно з дослідженням, проведеним дослідницькою агенцією ТОВ "Україно-Бельгійське підприємство Айвокс" засобами мережі Інтернет у лютому 2014 р. серед жителів України (чоловіків і жінок без обмеження географії проживання та віку респондентів), що мають дітей у віці від 9 місяців до 7 років включно, у результаті якого було виявлено, що 68,86% респондентів обирають торгову марку "Наша Ряба" для приготування м'ясних страв своїм малюкам. Малюки — це діти віком від 9 місяців до 7 років включно. ** Згідно з даними ДЕРЖКОМСТАТу за 2013-2014 рік 45,5% промислового виробництва курячого м’яса виробляється під ТМ "Наша Ряба" (дані надано без урахування території АР Крим).