Официальные правила

Офіційні правила

проведення Акції торгівельного маркетингу в мережі брендованих магазинів  ТМ «Наша Ряба»

 

1. Організатор/Виконавець Акції, територія та строки проведення Акції торгівельного маркетингу від ТМ «Наша Ряба».

 

1.1. Організатором та виконавцем Акції  торгівельного маркетингу від ТМ «Наша Ряба» (надалі — «Акція») є Публічне акціонерне товариство «Миронівський Хлібопродукт» (код ЄДРПОУ 25412361, місцезнаходження:  08800, Київська обл., Миронівський район, місто Миронівка, вулиця Елеваторна, будинок 1) (надалі — «Організатор»).

 

1.2.  Термін проведення Акції: з  15 лютого 2018 року  по 28 лютого 2018 року включно,  надалі — «термін проведення Акції». Акція триває у вказані дати або до закінчення передбаченої правилами акції кількості подарунків.

 

1.3. Територія проведення Акції (Адресна Програма). Акція проводиться на території України (за винятком АР Крим та території проведення антитерористичної операції)  лише в брендованих магазинах ТМ «Наша Ряба» (надалі — «Місце проведення Акції»), перелік яких вказаний в Додатку №1 «Адресна програма» до цих Правил, що є невід’ємною їх частиною.

 

2. Участь в Акції.

2.1.Учасником Акції можуть бути будь-які громадяни України, які проживають на території України та досягли повноліття (18 років), та які ретельно виконали всі дії, необхідні для участі в Акції, зазначені в цих Правилах (надалі — «Учасник» або «Учасники»). Фактом участі в Акції кожен учасник підтверджує свою повну згоду з усіма умовами даних Офіційних правил.

 

2.2. Учасниками Акції не визнаються і не мають права брати участь в Акції:

1) працівники та представники Виконавця/Організатора Акції та будь-яких інших компаній, які безпосередньо беруть участь в підготовці та проведенні Акції;

2) чоловік або дружина осіб, перелічених в підпункті 1) п.2.2. цих Правил, а також найближчі родичі (діти, брати/сестри, батьки);

3) особи, яким на момент проведення Акції ще не виповнилось 18 років.

 

3. Умови участі в Акції.

3.1.  Учасником Акції є особа, яка відповідає вимогам, що зазначені в п. 2. цих Правил, та належним чином виконала усі умови цих Правил.

3.2.   Для участі в Акції Учаснику необхідно протягом строку проведення Акції:

3.2.1. Придбати у брендованій торговій точці  (надалі — «БТТ»)  згідно п.1.3. в період проведення Акції продукцію, вказану в п.5 цих Правил одним чеком на суму від 120 грн.

* середнє значення, суми цільових чеків варіюються в залежності від регіону (детально цільові чеки по кожній БТТ відображені в Додатку 1 «Адресна програма»).

3.2.2. Отримати від продавця скретч-картку з одним із трьох варіантів гарантованого подарункового фонду (перелік подарункового фонду вказаний в п.6);

3.2.3. Стерти захисне покриття на скретч-картці з назвою гарантованого подарунку;

3.2.4. Отримати у продавця подарунок, який вказаний на скретч-картці під стертим захисним покриттям.

3.3. Під «Подарунком» потрібно розуміти придбання одного з товарів, знайдених під захисним покриттям скретч-картки  за 0,01 грн з ПДВ.

3.4. Кожен Учасник Акції може брати участь в Акції необмежену кількість разів,  при умові виконання всіх умов участі у Акції.

 

4. Порядок і спосіб інформування про умови Акції.
4.1. Офіційні правила акції, інформування щодо Правил та умов Акції, а також про порядок отримання Подарунків здійснюється на сайті www.ryaba.ua.

 4.2.  Правила та умови може бути змінено та/або доповнено Організатором/Виконавцем Акції протягом усього терміну проведення Акції. Зміна та/або доповнення Правил та умов Акції можливі у випадку їх затвердження Організатором/Виконавцем Акції та оприлюднені  на веб-сайті www.ryaba.ua. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту опублікування на веб-сайті www.ryaba.ua, якщо інше не буде спеціально визначено безпосередньо змінами/доповненнями до Правил.

5. Асортимент продукції  ТМ «Наша Ряба»,  що бере участь в Акції (надалі — «Акційна продукція»).

5.1. Нефасована продукція ТМ «Наша Ряба»:

Тушка

Гомілка

Каркас передньої частини

Напівтушка

М'ясо гомілки

Печінка

Передня частина тушки

Стегно з частиною спинки

Серце

Передня частина тушки без крила

Нижня частина спинки

Шлунок

Четвертина задня

Крило

Шия

Філе

Крило різане

Фарш

Ніжка

Крило плечова частина

 Крило ліктьова частина

Стегно

Кисть крила

 М'ясо стегна

+ власна різка партнерів, зроблена з тушки ТМ «Наша Ряба».

 

Бакалія  ТМ «Наша ряба» і «Наша Ряба Апетитна»:

Майонез 67% "Домашній", 350г

Приправа "Суміш перців", 30г

Маринад "Сальса", 75г

Майонезный соус 30% "Салатний", 350г

Приправа "Хмелі-Сунелі", 30г

Маринад "Прованс", 75г

Кетчуп "Лагідний", 300г

Приправа "До курки", 30г

Маринад "Тандурі", 75г

Кетчуп "Шашличний", 300г

Приправа "До курячих стегенець",30г

Маринад "До шашлику", 140г

Соус "Сацебелі", 215г

Приправа "До шашлику"", 30г

Маринад "До смачної курочки",140г

 

5.2. Якщо в фірмовому магазині присутня фасована продукція ТМ «Наша Ряба», гарантований подарунок видається за фасований продукт при купівлі товару на акційну суму  одним чеком, згідно механіки акції.

6. Фонд Подарунків Акції.

6.1. Фонд Подарунків Акції включає:

6.1.1. Макаронні вироби ТМ «Pasta Prima» 400 гр.  – 39 648 шт;

6.1.2. Кетчуп  лагідний ТМ «Наша Ряба» 300 гр.  —  31 719 шт;

6.1.3. Олія соняшникова ТМ «Щедрий Дар» 0,5л. — 7 930  шт.

 

6.2. Акційна пропозиція діє тільки при умові наявності Акційної продукції та Подарунку. Фонд  Подарунків в Акції є обмеженим та становить зазначену в п.6 кількість Подарунків. Відповідальність Організатора/Виконавця Акції не виходить за межі вартості та кількості Подарунків, передбачених п. п. 6 цих Правил.

 

6.3.  Організатор/Виконавець Акції  залишає за собою право збільшити загальний Фонд Подарунків Акції, або включити в Акцію додаткові Подарунки, не передбачені цими Правилами. Якщо такі зміни будуть мати місце, Організатор повідомляє про них в порядку, передбаченому в п.4.1. цих Правил.

 

6.4. Зовнішній вигляд Подарунків (розмір, колір) може відрізнятися від зовнішнього вигляду Подарунків, зображених у інформаційних та рекламних матеріалах, які будуть поширюватись Організатором/Виконавцем Акції протягом терміну її проведення.

 

6.5   Організатор/Виконавець Акції не несуть ніякої відповідальності по відношенню до подальшого використання Подарунків Акції Учасниками Акції після їх одержання, за неможливість Учасниками Акції скористатись наданими Подарунками Акції з будь-яких причин, а також за можливі наслідки використання таких Подарунків Акції.

 

6.6.   Оподаткування вартості Подарунків Акції проводиться відповідно до чинного законодавства України за встановленою для такого виду доходу ставкою.

 

6.7. Подарунки можуть бути отримані Учасниками  Акції торгівельного маркетингу тільки за умови виконання всіх вимог цих Правил.

 

7. Обмеження.

7.1. Заміна Подарунків Акції грошовим еквівалентом або будь-яким іншим благом не допускається. Подарунки обміну та поверненню не підлягають.

7.2. Відповідальність за якість Акційної продукції , що реалізується в період  Акції торгівельного маркетингу, несе їх виробник.

 

7.3. Організатор/Виконавець Акції торгівельного маркетингу та його довірені особи не беруть на себе відповідальність за будь-які суперечки щодо Подарунків Акції торгівельного маркетингу. Організатор/Виконавець Акції торгівельного маркетингу та його довірені особи не вступають у будь-які суперечки з приводу визнання будь-яких осіб Учасниками Акції і визначення прав на отримання відповідних Подарунків. Організатор/Виконавець Акції та його довірені особи не несуть відповідальності за визначення прав сторін у будь-яких суперечках. 

7.4. Організатор/Виконавець Акції не несе відповідальності за використання відповідних Подарунків Акції торгівельного маркетингу після отримання їх Учасниками Акції торгівельного маркетингу . 

  

8. Інші умови. 

8.1. Учасник Акції діє особисто, від свого імені, добровільно і самостійно. Учасник Акції бере на себе всі ризики відповідальності і наслідків, пов'язаних з можливою участю в Акції та отриманням подарунків.

8.2. Беручи участь в Акції, Учасник Акції тим самим підтверджує факт ознайомлення з даними Правилами Акції і дає свою повну та безумовну згоду з ними. Порушення Учасником Акції цих Правил або відмова Учасника Акції від належного виконання цих правил (в т. ч. від дотримання порядку та терміну проведення Акції торгівельного маркетингу та/або отримання Подарунків та ін.) вважається відмовою Учасника від участі в Акції та отримання Подарунку. При цьому така особа не має права на одержання від Організатора/Виконавця Акції торгівельного маркетингу будь-якої компенсації.

8.3. У випадку виникнення ситуацій, що допускають неоднозначне тлумачення Правил, і/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором/Виконавцем Акції відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому рішення Організатора/Виконавця  Акції є остаточним і оскарженню не підлягає.